fredag 10. juni 2011

VELKOMMEN


Velkommen til cupcakes bloggen! 
Jeg heter Lotta og er utdannet konditor. Fagbrevet tok jeg 30 september 2003. Etter 8 år som yrkesaktiv konditor bestemte jeg meg for å gjøre noe helt annet og begynte på skolen igjen, allmennlærer ved Høgskolen i Oslo. Resten av fagene på lærerhøgskolen skal jeg ta på deltid da jeg for kort tid siden fikk tilbud om jobb i verdens fineste butikk. 1.august overtar jeg som butikkleder og har mange spennende utfordringer i vente:) Fra nå av skal jeg gjøre det jeg liker aller best og følge hjertet og drømmene...

Bildet over er fra et cupcakekurs med selveste Manuela fra  
Kurset var utrolig lærerikt og inspirerende. Så inspirerende at jeg har funnet frem forklè, palett og konditorhatten igjen. Håper jeg kan inspirere andre til å lage deilige cupcakes og litt andre ting med sukker på:) Ved siden av min interiør og hverdagsblogg Lottas Himmelrom er dette mitt lille fristed i hverdagen. 

Velkommen skal du være!

Klem fra
Lotta 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar